Strony wizytówki

Tanie strony internetowe

Wiele osób odkłada decyzję o stworzeniu własnej strony internetowej w obawie o koszta i długotrwałość tego procesu. Dziś ceny tego typu usług są znacznie niższe niż kilka lat temu. Zwłaszcza jeśli chodzi o tanie strony wizytówki. Zawdzięczają one swą niską cenę głównie prostocie i małej objętości. Jest to najlepszy sposób na ekonomiczną prezentację swojej marki w sieci.

Wariant ekonomiczny

Prosta strona firmowa

Nasza oferta skierowana jest także do klientów o mniejszych potrzebach. Dlatego z myślą o nich tworzymy także e-wizytówki, a więc tanie strony internetowe, które to mają stanowić krótką i czytelną prezentację klienta oraz jego usług. Witryny te cechuje mały rozmiar, gdyż przeważnie są to strony typu one page. Ich cena nie wpływa jednak w najmniejszym stopniu na jakość. Dalej są to profesjonalnie wykonane strony, zgodne z bieżącymi trendami.

Tak samo jak i w przypadku stron opartych o WordPress, strony wizytówki są w pełni responsywne. Dlatego też ich odbiór na każdym typie urządzenia jest wygodny i bezproblemowy. Tanie strony również są przez nas starannie optymalizowane pod kątem wydajności oraz ich treść dobierana jest tak, by była zgodna ze słowami kluczowymi.

strony rsponsywne

Mobilne

Responsywność to dla nas standard, a nie dodatek.

strony wizytówki

Wydajne

Z myślą o SEO

tanie strony wizytówki

Tanie

Bez zbędnych kosztów.

tanie strony internetowe

Trendy

Wiemy co jest na czasie.

  • One page (pojedyncza strona)

  • Integracja z social media

  • Formularz kontaktowy

  • Mapka Google

  • Galeria zdjęć / slider

  • Strona zgodna ze standardami Google

W ramach usługi tanie strony internetowe wykonujemy proste wizytówki. Jest to stosunkowo tani i skuteczny sposób kreowania własnej marki w sieci.  Są to strony typu one page, a więc składają się jedynie ze strony głównej. Takie witryny doskonale spełniają swoją rolę, jaką jest prezentacja towarów i usług danej firmy. Strony te mogą być zarówno statyczne, jak i oparte o WordPress, mając panel administracyjny. Również i w tym przypadku klient może liczyć na optymalizację pod kątem wydajności i treścią dostosowaną do SEO.